We are hiring!

Forum (97526 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Postzegels algemeen > winkelwagen

6 berichten

AlardRoose 293 berichten

Ik heb items besteld en zoek de rubriek winkelwagen om te betalen. Waar staat dit tegenwoordig. Vroeger stond dit bij aankopen maar dit is verplaatst.

Arco Catalogus manager 8,839 berichten

Overal in de catalogus (behalve nog in het forum) is bovenaan Catalogusprofiel toegevoegd.  Daar staat het linkje naar winkelwagentjes ook in.

AlardRoose 293 berichten

Kun je mij op weg helpen want ik kan het niet vinden.

aartinge 1,661 berichten

Alard, je moet eerst naar catalogus, en dan zie je links boven catalogus staan en er naast catalogus profiel.

alternatief, je gaat naar Mijn Profiel rechts bovenaan, klik dat aan, en dan linksonder zie je catalogus profiel staan, klik dat ook aan, en dan boven in het midden zie je winkelwagen.

het is omslachtig ergens neer gezet waar je uren naar kunt gaan zoeken zonder het te vinden i.p.v het gewoon in het lijstje bij berichten, mijn Verzameling mijn Aankopen te plaatsen of iets dergelijks.

Arco Catalogus manager 8,839 berichten

Bij 'Mijn profiel' gaat dat linkje verdwijnen.

We hebben het juist bovenaan geplaatst om het makkelijker te kunnen vinden en zodat 'Mijn profiel' er voor alle gebruikers straks hetzelfde uitziet. Dat verkleint de kans op fouten maken tijdens onderhoud.

AlardRoose 293 berichten

Aart bedankt. Nu was het helemaal duidelijk. Heb hetgeen gedaan wat ik moest doen.

Ik vond het vroeger iets makkelijker maar alles went.

Reageer op onderwerp