We are hiring!

Forum (96796 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Catawiki tijdelijk overbelast

89 berichten

ronaldhuls 21 berichten

Hallo,

Ik begin Catawiki de laatste tijd behoorlijk te haten voor wat betreft de verkoop van items.

Bij het uploaden van mijn foto's krijg ik iedere keer maar weer:

Server overbelast.

Catawiki is tijdelijk overbelast.

Probeer het later nog een keer.

Dit krijg ik iedere keer te zien.

Hier al een aantal keren een mail gestuurd naar het algemene e-mail adres van Catawiki nooit wat op gehoord en het wordt alsmaar niet verbeterd. Zojuist ook weer dit probleem.

Op zo'n manier lopen de mensen toch echt weg bij Catawiki hoor.

Onlangs ook een onbetaalde kavel meegemaakt.

Je moet behoorlijk lang vasthouden voordat die vrij gegeven wordt.

De voorwaarde op onbetaalde kavels is alleen maar richting Catawiki en totaal niet richting verkopende partij.

Op zo'n manier wordt het echt niet leuk om hier nog dingen te koop aan te gaan bieden.

AnChaotic 1 bericht

Ik wilde vandaag bieden op een aantal objecten maar nu is er ook weer storing. Vervelend voor de verkopers die waarschijnlijk dus hun producten voor minder geld hebben kunnen verkopen om dat mensen niet van de site en app gebruik konden maken.

Arco Catalogus manager 8,731 berichten

De hele site heeft storingen vanavond. Wordt aan gewerkt...

Dick52 Catalogus beheerder 2,745 berichten

nog steeds aanwezig 

user-b9a9564 0 berichten

Kan niet bij Mijn verkochte kavels!

puurveensboeken 1,174 berichten

hier ook zeer vaak last van dat catawiki overbelast is paar servers er bij is moeilijk??

cobaschouten-20 Catalogus beheerder 63 berichten

Catawiki is nog steeds overbelast

VISION 695 berichten

Heb in 2 uur tijd 1 item kunnen toevoegen aan de catalogus

Paulgerdje 2 berichten

Ja uiterst vervelend. Wij proberen al een paar dagen items toe te voegen en krijgen steeds catawiki overbelast. Doe er aub iets  aan, want inderdaad zo raak je verzamelaars en kopers kwijt 

De eerste melding is van vanmiddag rond 16 uur. Jullie kunnen wel overdrijven met paniek, zeg...

is gewoon niet waar arco krijg elke dag meldingen in mijn scherm weet niet wat ze jouw vertellen is geen paniek maar bijster irritant 

zal de komende week de tijden ff opschrijven dat de site kuren heeft en hier melden

feedaback gaat ook traaaaag na invullen duurt het opslaan ca 1 minuut

De klok op het forum loopt een uur achter, dus de eerste melding was om tien voor vier. Dat het irritant is, snap ik best, hoor, maar ik kan pas wat doen als ik het weet en bij mij draait alles prima. Ik was vrij vanaf een uurtje of drie, dus ik zag het pas toen ik weer thuis was.

VISION 695 berichten

Is helaas nog steeds en heel erg traag ook. Had 6 dagen geen internet dus dacht gister ken ik achstalling werk inhalen maar helaas. Marktplaats ken ik heel de dag adv. plaatsen zonder problemen.

Edit bericht geplaatst om 4.30 niet om 3.30

4 dvds in shop kunnen zetten daarna zogenaamd weer overbelast.

Op de veilingsite geen enkel probleem zoals altijd weer in de catalogus. Heb weinig zin om voor een 4e x een star wars box toe te voegen.

Denk dit ander probleem, wilde bericht sturen naar iemand en de site springt ineens naar de veiling.

015steef500 541 berichten

overbelast

9:36 krijg weer melding overbelast kom wel op forum 

het wisseld enorm ene keer vlieg ik door de catalogus heen volgende moment overbelast 

update 9:39 naar shop aankopen toe duurt 21 seconden moet ik eerst inbellen ofzo ??

das toch des 1919 ipv 2019

Heb het gemeld en onderzoek hiernaar wordt gestart.

ok arco 

18:43 net weer overbelast

ruud63 26 berichten

Ook hier dezelfde problemen sinds afgelopen dinsdag en ook tot laat in de nacht wanneer je zou verwachten dat het wat rustiger is. Ben benieuwd naar de oorzaak. 

Dick52 Catalogus beheerder 2,745 berichten

ga maar weer voetbal kijken

Er worden voortdurend aanpassingen gedaan aan de architectuur van het Catawiki-netwerk. Blijkbaar heeft men deze week iets gewijzigd dat onbedoeld ons platform raakt. Er is en wordt driftig naar gezocht. Wie hebben er momenteel nog last?

van catalogus profiel naar shop aankopen duurt nu nog ca 15 sec 

verder klik ff rond voorje arco ook bij het feedback geven duurt het laden lang bij het opslaan

Ted Moderator 999 berichten

Nog regelmatig dat de site plotseling overbelast aangeeft. Duurt de ene keer langer dan de andere keer dat je weer verder kan gaan.

17:13 het laden naar shop aankopen gaat nog streeds traaaagg

Byjove 2 berichten

Het is weer zover. Voor de tigste avond achter elkaar komt de melding site overbelast bij het invoeren van artikelen.

VISION 695 berichten

En weer overbelast cookies enz verwijderd opnieuw ingelogd

En 24 min. later opnieuw

Edit: 22.05 1 item toegevoegd 22.07 overbelast

TomV 18 berichten

Ik heb nu ook weer die melding. Is al sinds eergisteren regelmatig hetzelfde.

ruud63 26 berichten

Zelfde probleem ook weer hier, Browser (Chrome) een reset gegeven en cookies (25 stuks) van Catawiki handmatig verwijderd. Het heeft niet geholpen.

update 11:21 het laden van feedback gaat nog steeds traaaaaggg

015steef500 541 berichten

Zojuist weer een overbelast melding

Misschien toeval maar in mijn mailbox geklikt op een mail van Catawiki en krijg deze melding:

Verdachte link

Deze link leidt naar een site die niet wordt vertrouwd. Weet je zeker dat je wilt doorgaan naar service.catawiki.com?

Is anders nooit zo!!

Reageer op onderwerp