We are hiring!

Forum (96950 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Problemen met de site > Laatst gewijzigd op-door

7 berichten

user-1713548 51 berichten Weet niet of het een algemeen probleem is, maar er valt mij iets op bij de knop Koppel verzamelgebied. Bij Tijdschriften wordt het veld Laatst gewijzigd op wel aangepast en het veld Laatst gewijzigd door niet (voorbeeld 2710965 ). Bij Albumplaatjes, en ik denk ook andere rubrieken, worden beide velden niet aangepast (voorbeeld 3713665 ).

user-1713548 51 berichten Wat is het nut van deze 2 velden als ze toch niet kloppen? Ik wordt gevraagd waarom ik gisteren 7602279 heb aangepast (terwijl ik dat niet gedaan heb) en de historie toont dat ik gewoon in april een koppeling gemaakt heb. Iemand een verklaring?

Ted Moderator 1,011 berichten

Het maken van een koppeling is ook een aanpassing

Boekenmagazijn 3,072 berichten

De vraag is waarom er staat:

Laatst gewijzigd op: 04-09-2019 13:37:10

Laatst gewijzigd door: Jummeke

terwijl in de Historie te zien is:

Gewijzigd: 22-04-2019 13:39:01 door Jummeke

Ik weet dat de wijzigingsdatum wel eens verandert als iemand een item aan een Shop toevoegt, maar dat lijkt hier niet het geval te zijn.

Ah, de datum had ik gemist. Dit is een bekend probleem (zoek maar eens op in de historie van het forum) en staat al jaren op de lijst van problemen. Aangezien het geen probleem is dat onoverkomelijke hinder veroorzaakt zal het laag op het prioriteitenlijstje  staan. 

user-1713548 51 berichten Dank voor de uitleg, maar dan is er helemaal geen logica. Ted, jij zegt net dat een koppeling ook een wijziging is. In mijn eerste bericht van mei wordt bij een koppeling de datum niet aangepast?

Zoals je zelf al zegt; er is helemaal geen logica ;-)

Reageer op onderwerp