We are hiring!

Forum (98215 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enige plaats voor melden van problemen met veilingen > Geen notificatie bij betaalde kavel

5 berichten

paulcoret 541 berichten

Ook bij de 2e kavel is geen email notificatie verzonden.

Ik geef deze informatie omdat er veel verkopers zijn die alleen de email notificatie ontvangen. En niet de app gebruiken.

Daardoor zullen er een groot aantal in de veronderstelling zijn dat de kavel niet is betaald. Met alle gevolgen vandien. Klant heeft betaald, maar ontvangt niks, gaat mailen, bellen etc.

See the bigger picture

Met groet

Arco Catalogus manager 8,955 berichten

Vervelend. Ik zou de Klantenservice bellen, als ik jou was...

paulcoret 541 berichten

Nee, niet nodig, ik weet het al. En kijk in de app.

Zie het als mededeling voor andere kavel aanbieders die uitgaan van een email notificatie (dat de koper heeft betaald en die mail niet meer wordt verzonden). 

Harry56 491 berichten

Ik heb gisteren wel een email gehad dat mijn kavel is verkocht , echter van de betaling , ook gisteren,  kreeg ik via mijn email geen bericht. Gelukkig staat  de betaling en kopers gegevens wel in het systeem. Bellen met klantenservice of bericht sturen is zinloos, er wordt op andere vragen ook niet gereageerd, krijg slechts meldingen van Catawiki dat men binnen enkele dagen gaat reageren. Blijkbaar een dood vragenloket of wellicht vakantieperiode. Wel jammer.  Ik gebruik voor Catawiki mijn PC en geen mobiel, wellicht heeft het daar mee te maken .........

Arco Catalogus manager 8,955 berichten

Klantenservice. Ik doe hier niets mee.

Reageer op onderwerp