We are hiring!

Forum (98212 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enige plaats voor melden van problemen met veilingen > Kavel voor 3e maal aangeboden (Afgesloten)

2 berichten

TBL777 5 berichten

In mei heb ik een kavel aangeboden. Er werd een mooi eindbedrag geboden maar de koper heeft helaas niet betaald. Catawiki heeft kavel geannuleerd.

In juni heb ik het kavel weer aangeboden en de biedingen kwamen goed op gang. Helaas werd vandaag het kavel ineens uit de veiling gehaald met de vermelding dat het kavel al verkocht is. Ik heb Catawiki gebeld en uitgelegd dat het kavel helemaal niet verkocht is maar dat ik het opnieuw aanbied omdat er nooit voor betaald is.

Men kon niet begrijpen waarom het kavel verwijderd was. Later kreeg ik een email dat het kavel verwijderd was wegens een "technische storing" ??. En dat ik het weer kon aanbieden voor de veiling van eind juli.

Dus voor de 3e keer aangeboden: 1e keer had ik pech dat niet betaald werd. 2e keer heb ik pech door technische storing.

Ik ben bang dat geïnteresseerden gaan denken dat er iets met het product aan de hand is. Ook valt de einddatum precies midden in de vakantiepriode. Al weer pech dus.

Morits 2,809 berichten

Ja, en wat verwacht je nu?

Reageer op onderwerp