We are hiring!

Forum (98212 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enige plaats voor melden van problemen met veilingen > klantenservice niet bereikbaar ook geen mail reactie (Afgesloten)

6 berichten

ericklomp 1 bericht

Ik probeer al 4 dagen telefonisch klantenservice te bereiken, krijg echter alleen een bandje. (zelfs na 45 min aan de lijn te hebben gehangen).

Ook al meerdere mails verstuurd, maar ook hierop geen reactie?

Ik heb een probleem met het aanpassen van de verzending? ik heb via DHL versturd ipv postnl (wat ik blijkbaar in 1e instantie heb aangegeven)

Ik krijg nu div mails vanuit catawiki dat ik met spoed het item moet verzenden?

heeft iemand dit vaker meegemaakt?

groeten,

Eric

Arco Catalogus manager 8,955 berichten

Even nagevraagd, vanwege meerdere soortgelijke signalen de laatste week. Ze zijn nogal onverwachts overbelast geraakt door een megatoevloed aan kavels en bijbehorende begeleding/vragen. Er wordt druk gewerkt aan versterking...

beo59 2 berichten

Inderdaad, "er wordt druk gewerkt aan versterking" en in de tussentijd bekijk je het maar met je vragen en problemen.... Een beetje bedrijf had dit soort toestanden kunnen voorkomen door tijdig adequaat te anticiperen.

Anticiperen op een onverwachtse megatoevloed? #hoedan

beo59 2 berichten

Tja, reclame maken op tv in een heleboel europese landen en dan verwachten dat er niks gebeurt!!! 

Het gaat een discussie worden, terwijl ik als service alleen iets heb nagevraagd. Slotje erop.

Reageer op onderwerp