We are hiring!

Forum (96821 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Enquete > plaatsen cataloog prijzen van postzegels

6 berichten

wim-dedrie1 6 berichten

Beste postzegel verzamelaars

Na het bekijken van waarden die bij postzegels staan kom ik tot de volgende vaststelling.

Dat hier zo maar iedereen prijzen op de postzegels plakt die niet van toepassing zijn !!!!

Jan met de pet op zet hier maar op wat hij wil,en kent niet eens de cataloog waarde.

Heb hier juist enkele zegels toegevoegd van Belgie van het jaar 2016 namelijk de Konigklijke familie - De kinderen van HM.MM.met de volgende cataloog nummering van Belgie :4569 tot en met 4573.

De waarde van de zegels is de volgende, per zegel hebben die een cataloog waarde van 1,85 euro ,zowel postfris als gestempeld !!!!!!! en niet zoals hier op Catawiki vermeld,0.70 euro zowel postfris als gestempeld !!!!!!!

Ik ben up to date met mijn cataloog van Belgie,dus weet als geen ander de juiste cataloogwaarde !!!!

Zo kan ik er hier duizenden zegels geven met de verkeerde waarde !!!!!!

Dus mensen,degene die geen juiste cataloog in hun bezit hebben gelieve geen domme prijzen meer op de zetten !!!!

Ik hoop dat er meerdere mensen mij volgen ,in die gedachte

Mvr. groeten Dedrie Wim.

baronselderie-5 1,004 berichten

Ik ben up to date met mijn cataloog van Belgie,dus weet als geen ander de juiste cataloogwaarde !!!!

Catawiki de naam zegt het al is een Wiki dus iedereen kan toevoegen bij suggesties (Prijs) als er dan een Beheerder tijd voor heeft kan hij dat veranderen hoger of lager of hij laat het zo als het is als  hij de mening is dat het ongeveer klopt

en Catalogus prijzen wat zijn die waardt??? bij Postzegels en Munten niet veel meer en in de toekomst gaat het met het gros van de Strips ook die kant op op bijzonderen exemplaren in top toestand nagelaten natuurlijk ook zo bij Postzegel  (Blauwe Mauritius)

ik bezit een paar catalogussen van Matla de Expert bij uitstek  volgens deze catalogussen is mijn verzameling ongeveer 90.000€ waardt wil ik deze verkopen mag ik blij zin tussen 6000€ en 9000€ te krijgen en dat alleen met veel werk namelijk alles los verkopen

toen de veilingen net begonnen gingen de oude Blake en Mortimer 1ste Druk top staat voor 600/800€ weg nu meestal om de 200€  waarom ?? de echte verzamelaars hebben ze al en nieuwe worden steeds minder!

Mvrg

RetepEttom 10 berichten

Jan met of zonder pet heeft het recht te vragen wat hij wilt.

fazerco 1,851 berichten

Gelieve de onderwerpen in de juiste fora te plaatsen.

Ted Moderator 1,002 berichten

Gelieve de onderwerpen in de juiste fora te plaatsen.

Hoewel er expliciet staat 'prijzen van postzegels' heeft dit onderwerp meer betrekking op de catalogusprijzen in het algemeen. Dus is dit subforum een goede plek voor zo'n discussie.  

fazerco 1,851 berichten

Hoewel er expliciet staat 'prijzen van postzegels' heeft dit onderwerp meer betrekking op de catalogusprijzen in het algemeen. Dus is dit subforum een goede plek voor zo'n discussie.  

Een enquête zou ik ja of nee moeten kunnen kiezen, zonder er een duidelijk antwoord te hoeven geven. Anders is en word dit gewoon de zoveelste discussie.

Reageer op onderwerp