Nikon PC - Nikkor Shift 28mm F4.0

Omschrijving
Nikon PC - Nikkor Shift 28mm F4.0
Lens - Zeer Goed (gebruikt en in werkende staat met minuscule sporen van gebruik)

Nikon's 28mm f/4.0 PC-Nikkor shift
De PC-Nikkor 28mm f/4.0 werd geïntroduceerd in augustus 1975; met een ware aard van wideangle kenmerk de 74 ° . En wanneer perspectief controle niet nodig is, kan de PC-Nikkors worden gebruikt in de standaard positie als uitstekende wideangle lenzen. De lens is op Nikon digitaal camerasysteem te gebruiken. Met een lens adapter is het dan ook mogelijk om deze lens op een digitaal camerasysteem te gaan gebruiken. ( o.a Sony, Olympus, Panasonic etc. )
Specificaties: Brandpuntsafstand: 28mm, Maximale diafragma: 1:4.0; Lensconstructie: 10 elementen in 8 groepen. Beeldhoek: 74° bij oneindigheid.
De kavel bestaat uit:
De Lens Nikon PC – Nikkor 28mm 4.0 shift, lensfilter en 2 origineel lensdopen.
De conditie van lens is zeer goed - zie de foto’s voor een goede indruk. De foto’s zijn integraal onderdeel en aanvulling op de omschrijving en conditie van het aangeboden objecten.
De lens wordt goed verpakt en aangetekend verzonden.

Kavelgegevens
Meerdere apparaten/lenzen
Nee
Merk
Nikon
Model/type nummer
PC - Nikkor Shift 28mm F4.0
Object/apparaat type
Lens
Staat
Zeer Goed (gebruikt en in werkende staat met minuscule sporen van gebruik)
Aantal apparaten/lenzen
1
Type lensbevestiging
Nikon F
In werkende staat
Ja
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki-account aan te maken, kun je bieden op onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen