Leica Leicaflex SL in zwarte uitvoering en original box

Omschrijving
Leica Leicaflex SL in zwarte uitvoering en original box
35 mm filmcamera - Goed (gebruikt en in werkende staat met zichtbare gebruikssporen)

Zwarte Leicaflex SL met originele verpakking.
Serienummer 1342074 uit 1973. (dit is een Leicaflex SL Mot serie volgens de serienummer tabellen, maar dit klopt kennelijk niet want het is een gewone Leicaflex SL).
Het serienummer staat onder aan de achterkant van de body, hetgeen niet gebruikelijk is. Meestal staat het serienummer op de bodemplaat.
Deze zwarte Leicaflex SL is in gebruiksklare staat. Hij wordt geleverd met batterij.
De sluitertijden werken allemaal en zijn op het gehoor goed (ook de langzame tijden gaan perfect af). De belichtingsmeter werkt naar behoren en reageert op de juiste manier op diafragma, sluitertijd en instellingen van de filmgevoeligheid.
Het filmtransport mechanisme doet wat het moet doen. Kortom een hele degelijke gebruiksklare camera.
Er zit wat stofjes in de zoeker, dit beperkt de gebruiksmogelijkheden niet.
Voor gebruik of vitrine.

Kavelgegevens
Meerdere apparaten/lenzen
Nee
Merk
Leica
Model/type nummer
Leicaflex SL in zwarte uitvoering en original box
Object/apparaat type
35 mm filmcamera
Staat
Goed (gebruikt en in werkende staat met zichtbare gebruikssporen)
Aantal apparaten/lenzen
1
Type lensbevestiging
Leica R
Filmtype
135
Nog niet geregistreerd?
Door gratis een Catawiki-account aan te maken, kun je bieden op onze 50.000 bijzondere objecten die iedere week geveild worden.
of Inloggen